header_contentspot

Ostoskori on tyhjä

scriptspot_sitewide_nocheckout

scriptspot_sitewide_nocheckout

scriptspot_sitewide_nocheckout

Kaikki tuotemerkit A - Ö

FAQ - usein kysyttyjä kysymyksiä


Tuotteet, ostaminen ja maksaminen
Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?
Onko verkkokaupassa "1-click shopping" - mahdollisuutta? Eli toimintoa, jossa kirjautuneena asiakkaana voi ostoskorista yhdellä klikkauksella viedä ostotapahtuman loppuun.
Miksi kirjautumisen jälkeen ostoskoriini ilmestyy tuotteita, joita en ole sinne nyt lisännyt?
Miksi tuotearvosteluja ei voi tehdä anonyymisti, ilman kirjautumista?
Miten voin kirjoittaa tuotearvostelun?
Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?
Onko Paypal tulossa maksutapoihin?
Miten muistilista toimii?
Miten voin lisätä tuotteen vertailuun - ja mistä pääsen tuotevertailuun?
Voiko myymälässä tehdä ostoksia laskulla / osissa maksamalla?

Toimitukset
Mikä on normaali toimitusaika?
Mistä näen tuotteen saatavuuden?
Miksi toimitustavoissa ei ole kirjetoimitusta?
Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?
Haluaisin noutaa tilaukseni läheltä kesämökkiäni - onko se mahdollista?
Voiko tilauksen noutaa Hong Kong -tavaratalosta?


Omat tiedot
Unohdin salasanani - miten saan sen takaisin?
 
 

Tuotteet, ostaminen ja maksaminen 



Voiko verkkokaupasta ostaa ilman rekisteröitymistä?

Kyllä voi. Ostoskoria seuraavassa vaiheessa valitaan reitti: joko kirjaudutaan sisään tai jatketaan ilman kirjautumista. Ostoskoria seuraavalla sivulla voi myös rekisteröityä tilaajatietojen lomassa. Suosittelemme rekisteröitymistä, se tuo sinulle monia etuja. Verkkokaupassamme rekisteröitymistä kutsutaan Honkkari Klubiin liittymiseksi. Honkkari Klubista voit lukea lisää täältä »


Onko verkkokaupassa "1-click shopping" - mahdollisuutta? Eli toimintoa, jossa kirjautuneena asiakkaana voi ostoskorista yhdellä klikkauksella viedä ostotapahtuman loppuun.

Ei ole, siihen on syynä mm. maksutapahtuma:

* Laskulla / osissa maksettaessa pitää mm. syöttää henkilötunnus ja valita lasku / osissa maksaminen sekä kk-erien määrä. Hong Kong -verkkokauppa ei tallenna asiakkaiden henkilötunnuksia joten sen vuoksi laskulla / osissa maksamista ei voi viedä yhdellä klikkauksella läpi.

* Luottokorttimaksaminen, syy on sama:
Hong Kong -verkkokauppa ei tallenna asiakkaiden luottokorttinumeroita ja sen vuoksi myöskään luottokorttimaksua ei voi vielä läpi yhdellä klikkauksella.


Miksi kirjautumisen jälkeen ostoskoriini ilmestyy tuotteita, joita en ole sinne nyt lisännyt?

Kirjautuneella asiakkaalla ostoskori säilyy seuraavaankin kirjautumiskertaan. Eli jos olet sisään kirjautuneena ja lisäät ostoskoriisi tuotteita ne, säilyvät siellä niin kauan kunnes ostat ne tai poistat ne ostoskorista. Jos jätät tuotteet ostoskoriin ja kirjaudut ulos, seuraavalla kirjautumiskerralla tuotteet ovat ostoskorissa valmiina. Kirjautunut asiakas voi siis käyttää ostoskoria myös eräänlaisena muistilistana.


Miksi tuotearvosteluja ei voi tehdä anonyymisti, ilman kirjautumista?

Arvostelupalvelu on yhteisöllinen palvelu ja arvostelujen tekeminen voi tuoda niiden tekijöille myös henkilökohtaisia etuja ja niiden kohdentaminen olisi mahdotonta, jos arvostelujen kirjoittajat eivät olisi rekisteröityneitä käyttäjiä.


Miten voin kirjoittaa tuotearvostelun?

Tuotesivulla on sivun yläosassa sekä tuotetietojen alaosassa linkki/painike "Kirjoita arvostelu". Ko. linkistä/painikkeesta pääset arvostelulomakkeeseen. Mikäli et ole kirjautuneena, järjestelmä pyytää kirjautumaan sisään ja ohjaa sen jälkeen tuotteen arvostelulomakkeelle.



Mikä on alennuskoodi ja miten se toimii?

Hong Kong käyttää markkinoinnissa ja asiakkaiden palkitsemisessa alennuskoodeja. Alennuskoodi on lyhyt kirjain-/numerosarja, joka syötetään ostoskorissa sille varattuun kenttään ja aktivoidaan. Alennuskoodilla voi saada tilanteesta riippuen esimerkiksi kaupanpäällisen, toimituksen ilman postikuluja tai prosenttialennuksen. Mahdollisuuksia on monia.
Alennuskoodi on kirjoitettava ostoskoriin täsmälleen sellaisena kuin se on annettu, ISOT ja pienet kirjaimet huomioiden.


Onko Paypal tulossa maksutapoihin?

Paypal on kehityssuunnitelmissamme, käyttöönottoajankohtaa emme valitettavasti vielä osaa sanoa.


Miten muistilista toimii? Yritin klikata tuotetta muistilistalle, mutta linkki johti kirjautumissivulle.

Koska varsinainen muistilista on asiakkaan omilla sivuilla, sen käyttö edellyttää sisäänkirjautumista (=Honkkari Klubin jäsenyyttä). Kirjauduttuasi sisään ja klikattuasi tuotteita muistilistalle, näet muistilistasi Omat sivut -osion Muistilistat-kohdassa. Honkkari Klubiin liittyminen on ilmaista, lue lisää Honkkari Klubista täältä »



Miten voin lisätä tuotteen vertailuun - ja mistä pääsen tuotevertailuun?

Tuotteen voi lisätä vertailuun joko tuotekategoriassa rastittamalla kohdan "Valitse vertailuun" tai klikkaamalla tuotesivulla olevaa "Lisää vertailuun" -linkkiä.

Tuotevertailuun pääsee seuraavasti:
* tuotekategorian yläreunassa olevasta "Vertaa"-painikkeesta
* tuotekategoriassa tuotetietojen alapuolella olevasta "Tuote on valittu vertailuun" -kohdasta (mikäli ko. tuote on valittu vertailuun)
* tuotesivun ilmoitusikkunasta, jonka näet kun olet lisännyt tuotteen vertailuun

Vertailussa voi olla enintään 4 tuotetta kerrallaan.

Tuotteen poistaminen vertailusta:
* tuotekategorian yläreunan "Tuotevertailu"-palkissa olevasta ko. tuotteen kuvassa olevasta punaisesta rastista
* tuotevertailusivulla olevasta "Poista vertailusta" -linkistä



Voiko myymälässä tehdä ostoksia laskulla / osissa maksamalla?

Kyllä voi. Myymälöissä osamaksun luotontarjoaja on Lindorff Oy. Osamaksu on mahdollista yli 100 € ostoksiin.




Sivun yläreunaan »



Toimitukset

 

Mikä on normaali toimitusaika?

Tilaushetkellä varastossa olevat tuotteet pyritään toimittamaan 2-5 arkipäivän kuluessa, kuitenkin lähempänä kahta kuin viittä päivää.


Mistä näen tuotteen saatavuuden?

Saatavuus on ilmoitettu tuotesivulla. Mikäli tuote on "toimitustuote", toimitusaika on normaalia toimitusaikaa (2-5 arkipäivää) hieman pidempi. Toimitusaika on tällöin arvioitu tuotesivulla.
(toimitustuote = tuotetta ei pidetä normaalisti varaston hyllyssä vaan niitä tilataan menekin mukaan). Tuotesivulta näkee myös myymäläsaatavuuden.


Miksi toimitustavoissa ei ole kirjetoimitusta?

Emme käytä kirjetoimitusta, koska kirjetoimitukselle ei saa tilauksen seurantaa (Postin JJFI-koodia tai Matkahuollon seurantakoodia). Haluamme varmistaa asiakkaillemme mahdollisuuden seurata tilaustensa etenemistä.


• Voinko tilauksen saada toiseen toimitusosoitteeseen - tai toiselle vastaanottajalle?

Kyllä voi. Ostotapahtuman vaiheessa 2/5 Toimitustiedot -sivulla valitaan tilauksen vastaanottaja. Kun rastitat kohdan "Tilauksen vastaanottaja on eri kuin tilaaja...", voit antaa toisen toimitusosoitteen (esim. työpaikka) tai kokonaan toisen vastaanottajan.
Voit myös valita tilauksen noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon toimipisteen Suomessa. Ks. seuraava kohta.


• Haluaisin noutaa tilaukseni läheltä kesämökkiäni - onko se mahdollista?

Kyllä. Ostotapahtuman vaiheessa 2/5 Toimitustiedot voit valita Toimitustapa-kohdasta noutopaikaksi minkä tahansa Postin tai Matkahuollon - riippumatta siitä mikä on tilaajan tai tilauksen vastaanottajan oma osoite.
Kun klikkaat "Valitse mikä tahansa Postin tai Matkahuollon noutopiste...", järjestelmä ehdottaa oletuksena tilaajan vastaanottajien lähimpiä noutopisteitä. Näiden alapuolella olevalla hakutoiminnolla voi itse hakea osoitteen, postinumeron tai postitoimipaikan perusteella noutopisteitä mistä tahansa Suomessa. Rastittamalla haluamasi toimipisteen, tilaus toimitetaan noudettavaksi ko. paikasta.


Voiko tilauksen noutaa Hong Kong -tavaratalosta?

Kyllä voi. Voit valita verkkokaupan toimitustapa-sivulta Hong Kong -tavaratalon, josta haluat noutaa tilauksen.
HUOM: suurikokoisia ja/tai painavia tuotteita ei voi tilata noudettavaksi tavarataloista. Mikäli tuote on painavampi kuin 35 kg ja/tai pitempi kuin 300 cm, tuotetta ei voi noutaa tavarataloistaamme. Tämä koskee myös ko. tilauksen muita tuotteita: mikäli jokin tuote tilauksessa ylittää em. rajat, koko tilaus toimitetaan tuolloin muulla toimitustavalla, joko noutona Postin / Matkahuollon toimipisteeseen tai kotiinkuljetuksena. Toimitus Hong Kong -tavarataloon maksaa 2,90 € ja on ilmainen vähintään 40 € tilauksille.

Sivun yläreunaan »

 

Omat tiedot

 

Unohdin salasanani - miten saan sen takaisin?

Uuden salasanan saa kirjautumissivulta (myös ostotapahtuman aikana kirjautumiskohdasta) klikkaamalla linkkiä "Unohtuiko salasana?" ja seuraa ohjeita. Kirjautumissivulle pääset tästä » 



Hong Kong Klubi


Sain tekstiviestin Cardulta. Mitä tämä tarkoittaa?

Hong Kong Klubi laajenee ja tulevaisuudessa etuja saa myös myymälästä. Myymälässä tunnistautuminen tapahtuu Klubikortilla, jonka saa nyt kätevästi käyttöösi puhelimeen  ladattavalla ilmaisella Cardu-sovelluksella. Jaamme kaikille Kalastus-, Lelu- tai Tee-Se-Itse verkkokauppaan rekisteröityneille asiakkaille Cardu sovellukseen Hong Kong Klubikortit aikavälillä 22.4 – 25.4. Jos sait asiasta tekstiviestin voit halutessasi ladata Cardu-sovelluksen tekstiviestin latauslinkistä. Hong Kong Klubikortti löytyy valmiina Cardu-sovelluksen korttivalikosta.

Mikäli et kuitenkaan halua ottaa Cardua käyttöösi ei sinun tarvitse tehdä mitään ja Hong Kong Klubin jäsenyytesi jatkuu automaattisesti. Myymälässä voit tunnistautua myös asiakasnumerollasi, jonka löydät kirjautumalla sisään Verkkokaupan Omat sivut –osioon täältä >> Omilta sivuilta voit myös halutessasi tilata muovisen Hong Kong Klubikortin.

Olen hukannut Hong Kong Klubikorttini. Miten saan uuden?

Saat Hong Kong Klubikortin heti käyttöön älypuhelimeesi lataamalla ilmaisen Cardu-sovelluksen täältä ja rekisteröitymällä Cardu-palveluun. Cardu sovelluksen avulla Hong Kong Klubikortti kulkee aina mukanasi ja pysyt ajantasalla eduista ja tarjouksista.

Voit myös halutessasi tilata uuden muovisen Hong Kong Klubikortin kirjautumalla sisään tästä. Uuden kortin tilaus onnistuu Omat tiedot -sivuilta. Muovikortin voi tilata uudestaan yhden kerran.

  Onko minulla pakko olla sähköpostiosoite, jotta voin liittyä Hong Kong Klubiin?

Sähköposti on pakollinen tieto Hong Kong Klubiin liittymisessä. Hong Kong Klubi perustuu klubiviestintään ja liittyessäsi klubiin tulet saamaan klubiviestintää pääsääntöisesti sähköpostiisi sekä satunnaisesti tekstiviestillä.

En muista salasanaani, kuinka saan uuden?

Voit tilata uuden salasanan rekisteröimääsi sähköpostiosoitteeseen ”Unohditko salasanasi?” toiminnolla tästä >>

En pääse kirjautumaan sisään Hong Kong Klubi –Omiin sivuihin?

Tarkista sähköpostiosoitteesi ja salasanasi oikeinkirjoitus. Tarkista myös, että kirjautuminen tapahtuu sähköpostiosoitteella, jonka syötit liittymislomakkeelle. Jos et ole varma salasanastasi voit tilata uuden ”Unohditko salasanasi?” toiminnolla tästä >>

Mistä näen ajankohtaiset Klubitarjoukset?

Ajankohtaiset Klubitarjoukset näet kätevästi Cardu-sovelluksesta. Lähetämme myös säännöllisesti uutisia, vinkkejä ja etukäteistietoa eduista sähköpostiisi.

Voinko peruuttaa klubiviestit?

Hong Kong Klubin klubiviestintä on olennainen osa Hong Kong Klubin toimintaa ja tapahtuu pääsääntöisesti sähköpostitse ja toisinaan myös matkapuhelimeen. Hong Kong Klubilaisena tulet saamaan säännöllisesti etuja, vinkkejä ja kalastustietoa sisältävän klubitiedotteen sähköpostitse. Klubitiedote on jäsenviestintää ja –tiedotusta, siksi klubin jäsen ei voi peruuttaa sen vastaanottamista muutoin kuin päättämällä klubin jäsenyyden. Voit milloin tahansa peruuttaa jäsenyytesi, mutta silloin menetät klubiedut.

Haluan päivittää klubitietojani, miten tämä onnistuu?

Voit tarkastella ja muokata tietojasi kirjautumalla sisään rekisteröimälläsi sähköpostiosoitteella ja salasanalla Omiin sivuihin täällä >>

Miksi en ole saanut vielä Hong Kong Klubikorttiani?

Muovisen Klubikortin postituksen toimittamisessa kestää arviolta muutama viikko. Mikäli liittymisestä klubiin on pidempi aika voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme ja pyytää tarkistamaan kortin tilauksen tilanne.
Saat myös halutessasi Klubikortin käyttöön älypuhelimeesi lataamalla ilmaisen Cardu-sovelluksen ja rekisteröitymällä palveluun. Lataa Cardu tästä >>

  • Miten saan Hong Kong Klubikortin käyttöön Cardu-sovelluksessa?

Voit käydä lataamassa ilmaisen Cardu-sovelluksen täältä. Ladattuasi sovelluksen ja rekisteröidyttyäsi Cardu-palveluun Hong Kong Klubikorttisi tulee näkyviin korttivalikkoon.  

Cardu -sovellus toimii mm. seuraavilla älypuhelimilla:
*Iphone (iOS 7.0 tai uudempi). Lataa ilmainen Cardu-sovellus App Storesta.
*Android (4.0 tai uudempi). Lataa ilmainen Cardu-sovellus google playsta.
*Windows Phone (8.0 tai uudempi.) Lataa ilmainen Cardu-sovellus Kaupasta/Marketplacesta.

Mikäli sinulla ilmenee ongelmia kortin lataamisessa tai käytössä, ota yhteyttä Cardun tekniseen tukeen osoitteen support@cardu.com tai katso löydätkö vastauksen Cardun yleisimmin kysytyistä kysymyksistä sivulta.

Jos olet vasta rekisteröitymässä Hong Kong Klubiin, saat Cardun käyttöösi näin:
* Mikäli olet jo aiemmin ladannut Cardun puhelimeesi, saat kortin lisäyksestä ilmoituksen sähköpostilla liityttyäsi Hong Kong klubin jäseneksi. Kortti tulee näkyviin, kun päivität korttinäkymäsi.
* Mikäli et ole ladannut Cardua aikaisemmin, saat gsm-numeroosi tekstiviestin jäsenkortista. Lataa sovellus saamasi tekstiviestin latauslinkin kautta.

Käyttöönotto alemman vaihtoehdon mukaan:  
* Lataa Cardu sovellus saamasi tekstiviestilinkin kautta
* Avaa Cardu-sovellus kännykästäsi ja rekisteröidy. Sinulta kysytään GSM-numero, nimi, vähintään 8-merkkinen salasana ja sähköpostiosoite, jotta voimme infota esim. uusista päivityksistä. Cardu ei lähetä teille kolmansien osapuolien mainontaa, ellet sitä erikseen tilaa. Cardun rekisteriseloste ja käyttöehdot. (Mikäli sinulla on jo Cardu kännykässäsi, tulee kortti näkyviin, kun päivität korttinäkymäsi)
* Klikkaa auki Cardun sovellus kännykästäsi. Käytössäsi on sen jälkeen Hong Kong -klubikortti. Klikkaa kortin kuvaa ja saat sen ominaisuudet käyttöösi.

Sivun yläreunaan »
 
 
Käytämme sivustolla evästeitä palvellaksemme sinua paremmin. Jatkamalla sivustomme käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.
Selvä Lisätietoja